LG GW-L227XTQA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG GW-L227XTQA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

heyjoe 10-10-2009
Geschreven voor: LG GW-L227XTQA

Wat deze ijskast bijzonder maakt zijn de titanium deuren, er hecht zich minder vuil aan de deuren en er komen geen vingerafdrukken op.
Het hele apparaat oogt en voelt zeer degelijk. Grote 2 liter flessen kunnen met gemak rechtop erin staan. Volgens mij ook de kleine biervaatjes met gemak.
Laag geluidsniveau, je hoort hem ruisen in plaats van zoemen.
Het minpuntje dat ik meende te vinden was dat het vriesgedeelte alleen maar uit lades bestond. Hier zou een grote pizzadoos niet inpassen.
je kunt echter 1 lade verwijderen, waardoor je alsnog een grote legplank hebt.

Verder zit er een automatische ontgeurder op.

Deze koelkast heeft werkelijk alles, alleen geen minibar (waarmee je drankjes in kunt schenken zonder de deur te openen) en de zogenaamde wonderzone van LG. Een apart vakje voor het ontdooien van voedsel. maar hier is het keldergedeelte uitstekend voor te gebruiken.

Verder zit er volop verlichting in, zodat je nog steeds goed overzicht hebt als de koelkast vol zit. Ook in de vriezer en aan de buitenkant bij de dispenser.

Tot slot heeft het ook een open deur alarm. Zodra de deur langer dan een minuut open blijft staan, word je middels een pieptoon hierop geattendeert

Al met al, ik ben zeer tevreden met dit apparaat !!